Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Gateaway.

Assalamualaikum. Salam Ramadhan semua, dan selamat berpuasa. Sempena bulan Ramadhan kali ini, Anna rasa cam Anna ada idea untuk cerita baru. Tapi I dont think it will be very long macam KHDS. Cuma cukuplah untuk mengisi hari-hari lapang Anna nanti setelah selesai internship minggu depan. Ya Ampun, memang dah tak sabar sangat dah ni nak habis. Freedom from the Boredom. Hehe. Sebab internship jugaklah 6 hari Anna kena buka tengah jalan - time on the way home. Pathetic kan? Haizh, nak buat macam mana. Ni bulan Ramadhan, so Anna kena bersabar aje lah. Sesungguhnya sabar itu separuh dari Iman (Nak step plak) So, kali ini, Anna tulis cerita mengenai kisah Ramadhan bagi gadis rebellious bernama NurIsle Ann Esdanea.

Brief descirption about NurIsle Ann Esdanea:

Seorang gadis yang menetap di Singapore. Papanya seorang doktor pakar. Isle merupakan seorang gadis yang sangat manja dan mendengar kata dahulu. Namun, semenjak pemergian mamanya kerana cancer, Isle jadi rebellious kerana sikap papanya yang terlampau sibuk dengan kerjaya dan clinic.

Isle baru berumur 17 tahun dan Isle merupakan seorang pelajar di Singapore Polytechnic- jurusan science medic. Dan semenjak menjadi pelajar polytechnic kehidupannya sangat bebas - ke club malam, ke asal sem break ajer, nak keluar negara, balik juga asek balik malam dan sembahyang semua dah tak ingat dah. MasyaAllah.

Oleh itu, papa Isle berhasrat untuk menghantar nya ke rumah kawan papa untuk bulan Ramadhan kali ini sebab Isle pun memang tengah cuti sem + YOG break.

So, selamat mambaca dan sudilah tegur mana yang silap kat tagbox. :D

pieceofwordsonwrittenpaper: annalilvelvetesprada

1 comment:

  1. happy belated birthday.
    wish you all the best in your life and your career.
    may Allah bless you and your family.
    smile.
    -man_u

    ReplyDelete