Thursday, May 7, 2009

Bukan Milikku - Imbasan

Imbasan..

Nia –“Mengapa saat aku baru dapat merasai saat manisnya cinta, semua ini perlu terjadi?”

“Almy, saya rindu segala-galanya tentang kita.”

“Faremy, kenapa awak menghilang saat saya mulai memberi cinta?”

“Farha, terima kasih atas segala perhatian awak selama saya dalam pencarian erti cinta kepada diri ini yang telah lama dibelengu rasa dilemma.”

Almy-“Nia, walaupun awak ada disisi, namun antara kita takkan ada lagi memori yang akan tercipta Janganlah awak padamkan kenangan indah yang kita lalui bersama. Sesungguhnya hanya itu yang tinggal yang bisa membahagiakan saya.”

Faremy-“Nia, janganlah awak bandingkan saya dengan dia, kerana antara kami takkan pernah ada persamaan. Biarlah dia menjadi memori. Janganlah halang kebahagiaan yang terjalin antara kita. Sesungguhnya ia amat menyeksakan”

Farha-“Kalau itu yang bisa buatmu bahagia, itulah juga yang akan buatkan aku bahagia. Selamat tinggal Nia. Sudah tiba saatnya, aku undurkan diri.”

Seseorang pernah berkata “Janganlah sesekali kita membenci seseorang, sesungguhnya suatu masa nanti, dia akan menjadi seseorang yang amat kita sayangi.”






No comments:

Post a Comment